maanantai 2. kesäkuuta 2008

kesäloma!!!

Kirjoitusstressi alkoi virallisesti tänään kun kaivoin esiin filosofisen etiikan kurssikirjan. Sain luettua sitä noin kolme sivua kunnes nukahdin. Ei, se ei ole tylsää, heräsin vain aikaisin aamulla... Täytynee kaivaa se matikankirjapinokin muistuttamaan olemassaolostaan, ja lainata puuttuva äidinkielenkirja murmeliltani

Olin lauantaina maailman ihanimmissa ylioppilasjuhlissa. Juhlittava ylioppilas on maailman ihanin ihminen, jota hyvin paljon rakastamme! Juhlissa oli paljon hurmaavia sukulaistätejä ja ihanaa auringonpaistetta joka sai minut kyllä hieman palamaan, mutta ei sentään kovin pahoin.

Minun tietokoneellani on sähköpostiongelma suomi24:ssä. On usein kovin surkeaa jos sähköposti ei toimi, ja varsinkin silloin kun kommunikaatio ulkomaailmaan on vähintään puoliksi riippuvainen sähköpostista. Luulen että tarvitsen sähköpostilaatikon johonkin muuhun paikkaan. Toisaalta olen asunut suomi24:ssä varmaan viimeiset kymmenen vuotta (siitä asti kun artic.fi (?) lakkasi olemasta). Sähköpostiongelman vuoksi käytän nyt sisareni omituista kannettavaa lätyskäkonetta jossa on hyvin herkät nappulat, minkä vuoksi tämäkin teksti todennäköisesti vilisee kirjoitusvirheitä.

Isosiskoneuvosto on jälleen tehnyt invaasion meidän taloomme. Taloa maalataan, eli virallisesti ne ovat tekemässä sitä. Isosiskoneuvostosta on minulle joskus hieman harmia (sanovat, että viulua ei saa soittaa keskellä yötä), mutta tällä kertaa se ehkä säästää minua, sillä nyt ei tarvitse maalata koko taloa itse.

Tänään oli Ilmari Kianto-laulunäytelmän harjoitukset. Olen siis sellaisessakin puuhastelemassa. Oli muuten ehkä parhaat harjoitukset tähän mennessä sillä tunnelma oli ensimmäistä kertaa projektin aikana kovin rento ja iloinen. Ilmeisesti kesämieli on vallannut myös näyttelijäporukan.

Ei kommentteja: