sunnuntai 21. syyskuuta 2008

Minulla on metrin pituinen metallinen ja kimmeltävä soitin pianotunnilla.

Hohhoijjaa... Leivon sämpylöitä. Huomenna on äidinkielen esseekoe, ja olen tänään lukenut filosofiaa. Tänään on erään mörön synttärit. En kerro kenen.

Paikallinen kansalaisopisto lähetti minulle opintotodistuksen, jota joskus sieltä kinusin. Oli kyllä hienosti dokumentoitu tapahtumat vuodelta 1997, mutta viimevuoden opinnot eivät ollet kaikki kirjattuna. Kuka samperin tohelo siellä askartelee... (Minä kyllä tiedän sen, se oli nimittäin laittanut nimensä lappuun.) Lisäksi siinä oli hienosti kirjattuna minun kaikki piano-opintoni...

Pianotunnitkin alkavat siis jälleen ensiviikolla... Kaivelin eräänä päivänä soittimen ylös kuopastaan, ja löysin jopa kesäläksyni, joita olen oikein tiiviisti harjoitellut. Onneksi pianonsoitonopettaja ei ole kovin häily tapaus.

Ei kommentteja: