maanantai 1. syyskuuta 2008

Maanantaiapina

Tänään ei taas kertakaikkiaan mikään ole hyvin. Meidän koulussamme asuu opettaja, joka ei vieläkään ole saanut minulle historian kurssiarviointia laitettua, vaikka tein kokeen monta viikkoa sitten, ja vaikka tämä opettaja perjantaina pyhästi lupasi laittaa sen vielä perjantain aikana.

Aamunavaaja on repeämäisillään aamunavausmikkiin, ja lisäksi keskusradioon on laitettu jotain ihmeen äänitehoste-kellonsoittoja. Se kai soi aina, kun joku haluaa jotain sanoo. Rehtori päätti vielä jöristä. Onpas se nyt taas vaihteeksi törkeä ja epäkohtelias.

Minun korvani on kipeä. Olen ollut puhelintyössä viimeiset kaksi päivää, ja ne kuulokkeet satuttavat minua. Minulla on jokin kuulokevamma, sillä kuulokkeet eivät koskaan ole kovin mukavat minun päässäni, vaan koko korva meinaa rusentua. Nyt minun korvani on tosin kipeä ihan sisältä, mikä ei ehkä ole hyvä asia. Nyt menen kotiin laskemaan matikanlaskuja, sillä rehtori muisti kertoa myös sen, että kirjoitukset alkavat ensiviikolla. "Tämä tietää niille, jotka kirjoituksiin eivät osallistu, poikkeuksellisia järjestelyjä kulkemisen ja ruokailujen suhteen, jotka näitä ankarasti kehotetaan muistamaan." Uhhuh..

2 kommenttia:

Tirippi kirjoitti...

aikamoinen maanantaiapina^^ kuulin tuossa Marrilta että oot puhelintyössä, se oli hieman yllättävää^^ mutta toivottavsti sinun korvasi ovat pian monin kerroin vahvemmat!!

-ankku- kirjoitti...

Kyllä se puhelintyö muuten sopii, puhe-elimiä kun tuli verryteltyä kesällä... Mutta korvat hajoaa. Ei ole onneksi tänään töitä. (sensijaan lähes kolme tuntia musiikin teoriaa ja sensellaista)