keskiviikko 15. huhtikuuta 2009

Orkesteriproggisten välipäivien aikaansaannokset


Minun pitäisi valmistautua pääsykokeisiin, eli toisin sanoen minun pitäisi työstää esityskuntoon noin 16 kappaletta ja yksi asteikko kolmisointuineen. Minä en tee asian eteen mitään, vaan olen alkanut kehitellä kaikenlaisia sijaistoimintoja.

Nukkekotiprojekti on nimittäin viimein lähtenyt käyntiin. En ole vielä saanut rakennettua taloa, tai edes hankittua siihen tarvittavia materiaaleja, mutta on kuitenkin jo alkanut rakentelemaan muita esineitä. Ensimmäisenä olen virkannut nukkekotiin sängynpeitteen joka siis näkyy kuvassa. Lisäksi olen kutomassa juttua, josta en tiedä vielä, mikä siitä tulee. Sänkyä on vielä tarkoitus maalata, harmi vaan että siirtokuvakukat jäävät sitten peittoon, ja siihen tulee myös varmaan jonkunlainen patja ja tyynyjä. Nämä jäävät kuitenkin ensiviikkoon, sillä loppuviikko vierähtää Messiaksen taivaisessa orkesterissa.

Ei kommentteja: