sunnuntai 26. lokakuuta 2008

Sunnuntaiaamun tarinat

Minä heräsin tänäaamuna, niinkuin minä hyvänsä muunakin sunnuntaina katsomaan lastenohjelmia. Tänä aamuna joku tyhmä oli kuitenkin siirtänyt kelloja, ja minä olin, usko tai älä, tunnin etuajassa! Tämän takia minä jouduin katsomaan Teini-ikäisiä mutanttininjakilpikonnia, ja sanonpa vaan, että se on mahdollisesti huonoin lastenohjelma mitä on olemassa. Luulen itseasiassa, että maikkarin kello oli edelleen normaaliajassa, ja vain ylen kello oikeassa, sillä ainakin Pokemon näkyi tänään myös tuntia liian aikaisin.

Koska olin varhain hereillä, ehdin myös näkemään sunnuntain aamupikkukakkosen ensimmäiset ohjelmat. Ensimmäiset ohjelmat aliarvioivat ihan minkälaista hyvänsä lastenohjelmien kuluttajaa, niin huonoja ne yleensä ovat. Olikohan se nyt jotain Mimi ja Kuku mikä tänäaamuna tuli ensimmäiseksi... Nimi vaikutti lupaavalta, mutta sitten sieltä tulikin kaksi räikeästi maskeerattua jotain... Toinen kai esitti mollamaijaa ja toisella oli villalangasta tehty tukka. Minä en ymmärrä, minä ne ihmiset siinä ohjelmassa ovat. Ovatko ne siinä tanssijoina, laulajina vai näyttelijöinä? Mistä tuollaiset ihmiset on repäisty tekemään lastenohjelmaa? Vaikka toinen niistä sentään oli tehnyt ne viisut, mitä siinä ohjelmassa esitettiin, niin minä en voinut katsoa sitä. Niin surulliselta se näytti.

Urpoa ja Turpoa ei muuten näy enää aamuisin. Eräänä aamuna pari viikkoa sitten huomasin nukkuneeni Urpon ja Turpon yli, ja tulin surulliseksi. Sen takia olen nyt koittanut herätä ajoissa, mutta ei niitä kai enää näy ollenkaan.

En ole muuten koskaan ennenkuin nyt älynnyt, että viidakkomuumi ja villieläinmuumi liittyvät jollakin tavoin yhteen. Olenhan minä sen varmaan tuhat kertaa nähnyt, mutta en ole älynnyt. Jos joku tietää, mitä viidakolle viimein tapahtuu, niin juonipaljastuksia otetaan vastaan. Pelkään näet, että en näe jaksoa jossa tämä käänne tapahtuu.

Ei kommentteja: