keskiviikko 22. lokakuuta 2008

Kenetköhän minä nyt saan kimppuuni...

Menin jälleen vaihtelun välttämiseksi penkomaan eräitä suosikkinettilevykauppojani. Tarkastaessani kyseisten puljujen uutuuksia, huomasin, että suurinpiirtein jokainen minun entinen suurista suosikkibändeistäni on julkaissut jotain uutta. Täysin minun tietämättäni! Apulannan uuden levyn (jonka nimi on nähtävästi Kuutio) julkaisupäivä on 5.11 eli ihan pian, ja lisäksi se on myös kesällä julkaissut jonkun ep:n. Tämä on hyvin hämmentävää, sillä yleensä minä olisin tiennyt tämän asian jo ainakin maaliskuusta asti...

Samoin on tehnyt myös The Rasmus (jonka julistetta en ole vieläkään kuorinut ovestani pois), tosin sitä levyä olen jo käynyt kaupassa hypistelemässä. Huhhuh, kun voisi enää yhtään vähempää kiinnostaa. Minun täytynee kääntyä YouTuben tai NRJ:n puoleen, niin saan ehkä selville, mitä moskaa nämä levyt sisältävät.

---

No hyvä on, myönnetään. The Rasmuksen kuuntelukelpoinen musiikki on tehty ennen vuotta 1998. Ehkä tämä vetoaa johonkuhun minua teinimpään, mutta itse en tiedä, mitä tekisin koko levyllä tuota kyseistä diipadaapaa. Ehkä siitä voisi niksipirkan ohjeilla taiteilla joulukuusenkoristeen.

Ei kommentteja: