keskiviikko 21. tammikuuta 2009

Akateeminen kustannusliike ja Spes Patriae

Hmmmph... Akateeminen kustannusliike haluaa edelleen minun kuvani Spes Patriae-kirjaan, vaikka en lähettänyt sitä kahteen edelliseen määräaikaan mennessä. On myös olemassa vaihtoehto, että kuvan voi lähettää sähköpostilla. Ohjeiden sanotaan löytyvän ylioppilaskuvaston nettisivulta. Menin katsomaan ohjeita. Nettisivuilta minulle selvisi, että ylioppilaskuvastolle pitää lähettää viesti, että se sitten laittaa ohjeet minun sähköpostiini. Tässä vaiheessa jo melkein ärsyynnyin, mutta laitoin sinne silti viestin. Nyt minä olen totaalisesti suuttunut, koska ne eivät ole sitten kuitenkaan laittaneet niitä ohjeita minun sähköpostiini. Siis haluatteko te minun kuvan siihen kirjaan vai ei? Saa nähdä, muistanko laittaa sitä sinne ollenkaan, kerta tekevät asiat noin hankaloiksi.

Ei kommentteja: